DEKAKADO.

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

28 januari 2011

DOOSJES.

DEZE WEEK ZAG IK onafgemaakte projecten in de kast liggen.

De doosjes heb ik afgemaakt. De quilts volgen nog.



 De PIPdoosjes heb ik gemaakt van de kaarten in de TNTagenda 2011.
Eerst heb ik langs de rand gaatjes geprikt. Daarna geborduurd met een volle draad borduurzijde in de flanelsteek en daarna heb ik de kaarten aan elkaar genaaid tot een doosje.

Mijn oma had vroeger van die doosjes. Ik vond ze altijd schitterend.

12 opmerkingen:

Redeker zei

vrolijke doosjes!
leuk idee ook met die pip kaarten van die agenda!

Pink Princess zei

Leuk, ja idd OOK een idee om dat met die kaarten te doen :)

Karlina zei

Nou deze zijn ook schitterend hoor!
Super leuk idee!

Miek zei

Wat een leuk idee van die PIP kaarten !!
Mooi hoor!

Fien zei

erg leuk geworden!

Anoniem zei

Hoi Marleen,

Idd......vroeger had volgens mij wel iedereen een paar van zulke doosjes!!
Weet nog dat er ook waren die een beetje rond liepen!!Vaak stonden er mooie plaatjes op van kinderen, je weet wel van die vintagekaarten!!!

Leuk om te zien, hoe alles weer terug komt!!

Fijn weekend, liefs Thea♥

Ascension zei

Te han quedado preciosas!!!
Cuando he agrandado la imagen me he dado cuenta de que estan cosidas, una genial idea.
Feliz fin de semana
besitos ascension

Grietje zei

Hé wat een leuk idee zeg!

Jolette zei

Hele leuke doosjes!
Van die oma heb je zeker je creativiteit!!!

Francien zei

Oh die doosjes zijn geinig Marleen...maar mijn interesse is gewekt naar de quilt die eronder ligt op het bovenste foto-tje...die kleuren en de"sneak peek" zien er wel heel goed uit!!Ben benieuwd!!
groetjes en een fijn weekend.... Francien.

crealientje zei

Woh, wat mooi gemaakt zeg!!

Unknown zei

3 keer raden wat ik met de kaarten ga doen aan het einde van dit jaar.
Heb ook de blondkaarten nog.
Wie weet brobeer ik het wel sneller ui.
Groetjes Brigitte