DEKAKADO.

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

14 december 2010

KERSTSTUKJES.



Kom ik gisteren bij een vriendin, had ze daar allemaal materiaal klaarliggen om er Kerststukjes van te maken.
Ik blij natuurlijk.
Wat een snoetje he?! (die vriendin)
En samen is het nog leuker.
Het ruikt heerlijk naar eucalyptus, dennengroen en zoete, rode appeltjes.

4 opmerkingen:

Karlina zei

Gezellig, samen kerststukjes maken! Ben vandaag ook bezig geweest, en als je dan even buiten ofzo geweest bent, dan ruik je idd de heerlijke dennengeur!
De fotos zien er veelbelovend uit... Maar ben wel benieuwd naar het geheel:-)

Unknown zei

Heerlijk samen met dat lekker ruikende kerstgroen aan de slag
Doe ik volgende week
Groetjes Gea

DEKAKADO zei

Ik kreeg er ook nog warme chocolademelk met slagroom bij.
Jammie.
Gr. Marleen.

greet's foto's zei

wat een prachtige kerststukken,,daar kan je heerlijk van genieten,,fijn als je zulke mooie stukken kan maken,,scheelt heel veel geld..
lieve groetjes oma nijn