DEKAKADO.

Mijn foto
Gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik breng het liefst mijn tijd creatief door. En wil de resultaten graag met je delen. Mijn roepnaam is Marleen, mijn doopnaam DEKA. Dit verklaart de titel van mijn blog. En natuurlijk vind ik het fijn als je een reaktie geeft en/of mijn 5 blogs blijft volgen.

3 november 2010

UITSLAG GIVE AWAY.

De uitslag van mijn give away.

Ik denk dat ik dit zelf nog het meest spannend vind.
Ik kan geen keuzehulp meer verwachten van onze hond (Suzy) en de poes (Wammes), want die zijn er niet meer.

Dus heb ik mijn bingospel gepakt.
Briefjes gemaakt met naam en nr.

1 briefje voor allen die 1x volger zijn.
2 briefjes voor een ieder die 2x volger zijn. (beide blogs)
3 briefjes voor degenen die zich hebben opgegeven als belanghebbenden.
4 briefjes voor de "linkers".



Daar gaattie dan....................




HOBBY ES, Esther, van harte gefeliciteerd!
Wil je even contact met mij opnemen via de mail voor jouw adres.

Iedereen die mee heeft gedaan DANKJEWEL!


5 opmerkingen:

Jeany zei

hahaa, geweldig wat een idee. Bingo voor esther, veel plezier ermee want dat is echt een prachtig stuk wat je gewonnen hebt.

Esther zei

Jaaaa Bingo geweldig, zal mijn adres effen naar je mailen. Alvast bedankt Groetjes Esther.

Esther zei

Hoi, ik kan niet bij je email adres komen, wil je mij even mailen, estherzweers22@hotmail.com. Groetjes

JAM@Oostende zei

Proficiat aan de winnaar ! Groetjes, Natasja

Saartje zei

Proficiat, Esther!
Groetjes, Saartje